man behöver ju inte alltid vara snygg.....

Äntligen soool! vart är sommarkläderna.....? Får nog ta en reasväng den här veckan. Nåt snyggt måste väl finnas kvar?

Å andra sidan behöver man ju inte alltid vara snygg....Det kan mina malar bevisa som just nu tillverkat ytterligare en kull fula ungar. Närmare trettio malungar i akvariumet. Och till och med fiskarna ratar dem, ingen ser ut att försvinna, utan de växer och frodas.....

jag har suttit hela förmiddagen och förberett sommarkursen. Skrivit en ny meditation och klurat lite övningar. bara kul arbete förstås! Och givande!

Eftersom jag kommer in på det så ber jag alla mindfulnessdeltagare att SKICKA ETT MAIL till [email protected], även om jag redan har er adress på andra ställen, detta för att minska mitt utskicksjobb framöver. Har ett utskick dessutom nu som inte alla kunnat ta del av på grund av att jag inte har adresserna till alla. Vill ni hellre ha det adresserat till hemadressen så tar jag lika gärna emot den adressen! men det är synd att inte kunna få ut information till alla.

Än finns ett par platser kvar också. Som måste tillsättas för att kunna genomföra kursen.  Hör er gärna för bland vänner och bekanta om någon är intresserad av att vara med! Det skulle vara en massa hjälp för mig!

Kommentarer
Postat av: susanne

Vill du ha någon att leta reaplrylar med så finns jag. jag måste försöka hitta nya saker att slänga in i garderoben .

2009-06-22 @ 13:53:47
URL: http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0