Vissa går till kyrkan idag, medan andra.....

Ibland är det lite tråkigt att ha en sambo som jobbar i kyrkan. den här helgen är fullaktiverad med fler dop ett bröllop och musikkonsert. Vilket gör att han jobbar i stort sett hela helgen..... hade kommit på en massa andra saker vi kunnt göra istället.....

Ja ja. vi får göra det bästa av helgen ändå, med andra ord: David leker och leker med killmaffian på gården. Miranda spanar på killar med bästisen Monja. Lova bor PÅ mig. Hon är den enda som har problem att hitta på sysselsättning faktiskt. Zorro trånar efter grannhunden som löper och småhundarna är där jag är...Precis som Lova.

Utomhus är det så vackert nu. sommarängar av hundkex, kärringtand, rödklöver, vitklöver, några midsommarblomster och prästkragar. Det är en njutning när naturen brinner av alla färger tycker jag. Dessutom har vi rabarber kvar att skörda, kanske ska Lova och jag ge oss ut och plocka blommor idag och baka en rabarberpaj? Bättre lördag än så kan man väl inte ha;)

Här kommer en bild på två av mina favoritkillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0