sol, bad och stugbilder!

Sol och bad precis som det ska vara! inget problem att leva i mindfulness när vädret är så här!

Lite problem har jag dock att få barnen att förstå att dagarna tar slut också trots att det är varmt och ljust hela kvällarna. Igår satt de och åt kvällsfika halv tolv på natten.... Vi som brukar ha så bra rutiner annars, vart tog de vägen? jaja de har ju trots allt sommarlov, det får vara så här ett tag. även om kvällsfika halv tolv absolut fick bli en engångsföreteelse....Eller har jag plötsligt lovat för mycket nu igen?

  Det här kortet är taget ute i Högbo, men eftersom jag har skrivit en massa om stugan den sista tiden så passar jag på att lägga ut lite färska bilder på den från helgen när vi var där. Vårat paradis och våran energikälla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0