Spöken i garderoben....

Jag har dansat mig svettig i källaren på morgonen. Sätter ihop övningar till MF kursen och så måste jag ju testa ALLT på mig själv först så jag vet att det funkar. (räkna nu med allt jag testat som INTE funkat, så förstår ni hur mycket jag testar på mig själv....)

Vi har haft Cillas dotter Elin här i natt och hon har varit med mig en stund i källaren nu på morgonen. Hon tittade något misstänksamt på mig....Tyckte att det här med att se en vuxen dansa helt hysteriskt för sig själv tidigt på morgonen såg lite annorlunda ut..... Jag förklarade förstås att jag sätter i hop musik till en Må-Bra-Kurs! Och då var hon helt med på noterna igen, för det där med må-bra och kärlek och sånt är ju alla Cillas barn EXPERTER på! Dessutom var jag ju tvungen att ändra hennes bild av mig....dels pga att jag berättade spökhistorier igår när de skulle sova så jag fick täcka för alla läskiga "hål" i rummet innan de kunde somna......

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig....man gör en "Glady's". Ett stadigt citat i min familj......Hänvisar till en gammal ESC sång där Glady´s var med och shejkade loss lite oväntat och förutsägbart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0