En dag kvar

En dag kvar till Mindfulness och Qi-andningskursen. Gör klart det sista idag. Vi ser ut att bli en liten grupp, antagligen mitt fel när jag böt datum. Men man lär sig ju alltid något av sina misstag! Dessutom kanske det är en mening med att vi blir en liten grupp. Det är i allafall så jag väljer att tänka! Tror vi får en toppenhelg! 

Idag ska jag ut till lokalen och rigga upp musik (läs Per riggar åt mig....)  och ställa i ordning material och utrustning. Sen ger sig familjen ut på stugan över helgen. Hoppas för deras skull att solen tittar fram i helgen.

Nästa vecka ger vi oss iväg igen ut till stugan hela familjen, och stannar så länge vi bara känner för. Det är semester! Och det behöver vi allihop!

I höst planerar jag att hålla fler kurser. Bland annat en lika som jag håller denna helg! Håll utkik på hemsidan!  Klicka här för att ta er direkt till hemsidan!

Men innan jag kommer ut med utförlig information (de nämnda på sidan just nu är förslag och blir om intresse finns!)  Innan jag lägger ut mer och utförligare om dessa tänker jag först ha tre veckor bara av att vara med min familj!

men jag dyker förstås upp på bloggen då o då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0