Är allt och alla med nu?

Idag har vi varit på Parkbadet i Sandviken. 18 gånger påminde jag barnen:

"Har ni badkläder med er???"

"JAA"
svarade allihop.

När vi betalade in oss säger Miranda :

"Mamma jag har inga badkläder med ju....." 

Efter att ha köpt nya badkläder till henne gick vi i allafall in och badade. Hade jättekul. David höll  på att drunkna en gång annars gick det hyfsat bra, trots vågmaskiner, rutchbanor och vattenvirvlar! Alla tre åkte i allafall med i bilen hem!

Somnar nog ganska ovaggad till sömns ikväll......(Nu pratar jag om mig, inte barnen, de ser helt oberörda ut av dagen trots att Per tog med dem till stugan och badade på eftermiddagen också)

Nu är det bara två dagar kvar till kursen och jag tror faktiskt att jag har det mesta klart! Några skivor kvar att fixa bara och lite mathandling. Ser verkligen fram till helgen som jag tror blir supermysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0