Ändringar....

Jag har gjort ändring i MF-kursen. Anledningen är att 2 redan anmälda män har svårt att vara med senare, vilket gör att jag faktiskt måste välja de som gjort en riktig anmälan i första hand.

Nu har jag hittat en lösning jag hoppas passar alla. Där en planerad kurs ges igen lite senare men kostar lite mer, eftersom två grupper gör att kostnaderna blir större och jag annars går i minus! Alltså fortfarande självkostnadspris!

Men det känns alltid tråkigt att behöva krångla mitt i ett planerande, Jag tappade lite fart och kontroll av allas önskemål tyvärr och visste ett tag inte hur jag skulle kunna hjälpa alla!

Har förstås lärt mig något av detta också.

Tack alla mina solstrålar som besöker min blogg! Känns så härligt att ha så många läsare!   
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0