Vad sa hon nu?

Igår skulle min syster beställa tårta till sin dotter som fyller år. Eftersom jag lovade att inte skriva om detta väljer jag att inte nämna min systers namn....(hihi), så ni inte vet vem hon är.

Hennes dotter hittade inte tårtan i pärmen som hon ville ha. den kvinnliga bagaren frågade hur den såg ut och sa: "Kan det vara en sådan här tårta" Sedan tog hon fram sin mobil och klickade fram några bilder hon hade i den på tårtor för att visa.

Då säger min syster: (som har en tendens att tänka alldeles för snabbt ut lustiga grejer, men inte hinna stoppa munnen från att uttala dem)

"Haha ja det är ju klart att om man jobbar som bagare har man bilder på tårtor i sin mobil!
Vilken tur att man inte jobbar som gynekolog....!"


Kommentarer
Postat av: Cissi



HAHA!



Det var juh kul...hejja syster :-D

2009-02-25 @ 20:38:12
URL: http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: Cissi

I förra kommentaren jag gjorde glömde jag att fylla i att det var jag ;-)



Vet inte om det kom med:



HAHA!



Det var juh riktigt kul!! hejja syster ;-)

2009-02-25 @ 20:40:28
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0