SkridskoDisco

Separationsångest...! Jag åker ju aldrig iväg från mina barn!

Nu ska jag sova borta till och med.... Hur ska jag klara det?

Kommer att längta, längta, längta!!!!!

Idag ska jag fixa de sista grejerna innan jag åker. Äntligen ska viktiga-pappers-högen fixas till. CSN, skolstart, inkomsuppgifter, ansökningar, vårdbidrag osv. Papper är inte min grej. De ger mig total ångest och handlingsförlamning. Sneglar på dem och låtsas att de inte finns..... men till slut måste jag ju inse att de måste fixas. Sen ska jag handla, ordna biljetter, låna liggunderlag och tvätta lite.

Det är nog bra att ha något att göra idag så slipper jag känna av separationsångesten.

Nu ska jag göra matsäck åt 2 av mina barn som ska ha skridskodisco med skolan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0