Kursuppgift

Min uppgift är att samla ihop en liten grupp som  samlas vid tio tillfällen.

Tillsammans ska vi tala om vad mindfulness betyder, göra enskilda uppgifter, meditationer och andningsövningar. Material för de tio veckorna har jag med mig till er, både uppgifter och skivor som vi kommer att arbeta med.

Dessa utbildningar är livsviktiga men i regel mycket dyra....

Eftersom detta är min uppgift för att bli certifierad coach kostar kursen bara 500 kronor och då ingår även materialet. Är du sugen? Jag lovar att detta är ett unikt tillfälle som ger fantastiskt mycket tillbaka. En utbildning alla borde få tillgång till, alla skulle behöva.

Hör av dig om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0