Många svåra ord att kunna...

Magsjukan kom på besök i natt. Magsjuka är ett av det värsta jag vet. Nu hoppas jag bara att inte barnen här hemma eller Maya blivit smittade som var här i går.....

På morgonen har jag i vanlig ordning läst på om dräktighet och valpning. Det är en djungel att ta sig igenom allt på nätet, vågar inte ens föreställa mig hur det då blir i verkligheten. Inköpslistan och förberedelserna blir lång...

Jag ska fortsätta läsa en stund och sedan ska vi göra oss i ordning för att åka och handla innan nyårshelgen, men innan bjuder jag på ett citat från gårdagen.

barn 1: - Heter det kampunär?

barn 2: - Nej, det heter shampoonär.

Jag:     - Det heter faktiskt Pensionär.

barn 1&2: - Näeheej duu!!!

ingen trodde mig i vanlig ordning....driver jag för ofta med mina barn? De tror ju mig aldrig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0