Ett lugn har lagt sig (iaf 20 dagar framåt:))

Försökte oss på mellandagsrean idag men insåg ganska snabbt att vi inte var ensamma om det.....Minst kassar hem är en hundbajspåse lekte vi, och den förlorade vi visst allihop (förutom Miranda) när vi åkte tomhänt hem. Leken kanske är lite skruvad men den leker vi ofta. Tävla är kul.

Idag fick jag en mycket trevlig överraskning iaf. Och det är så spännande när man sänder ut något helhjärtat och av så mycket vilja och får så mycket respons tillbaka. Det handlar förstås om flödet. När vi delar förutsättningslöst. Och att få vara i det är underbart.

Annars är det mesta sig likt här hemma efter julen. Ett lugn har lagt sig och stillat barnens förväntningar och längtan. Nu kan de äntligen koppla av och få ha jullov. Julen i all ära men ledigheten därefter är ju ännu bättre.

Vi ser just på och förundras över hur snabbt Signa växer och frodas. Nu läser jag allt man tänkas kan om valpning. Och det är massvis att läsa kan jag lova. Hur jag ska hålla ordning på allt vet jag inte. Kommer troligtvis att blanda ihop det mesta när det väl är dags. behöver nog en jour-stand-in på den speciella dagen som är van med valpning.... men än är det 20 dagar kvar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0