Sommar igen!

Nu är vi hemma från Svartön och Stugan igen. Man känner sig sååå lortig o trött varje gång man kommer hem, men det är ändå en härlig känsla.

Barnen har badat mest hela tiden. Vi har paddlat kanot och solat, läste en del och spelat Kinaschack! Nu står vi i kö till duschen hela familjen, det behövs ju, dessutom är det ett bra tillfälle att kolla igenom kroppen efter fästingar.

Lova fick sin inbjudan till förskoleklass idag. Jag som är helt hopplös på att gråta, grinade så klart en skvätt, medans jag läste för henne. JAG HAR BARA SKOLBARN NU!!!???? Mina små bebisar.....

jag uppdaterar just nu  "Kommande Kurser" på hemsidan.  Kolla gärna in:) KLICKA HÄR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0