Jag har en ännu bättre bra idè!

Har varit dålig att skriva här ett tag nu. Det händer så mycket nu att jag missat att uppdatera bloggen då och då. Mest är det en massa idèer och tankar jag har och jobbar med. Nya projekt slår rot och jag ger dem all min näring just nu.

Dessutom har mina tre söta barn börjat i skolan, och alla har en massa nytt som händer där jag som mamma behövs lite extra.

Cilla var hit idag med två stooora kassa kläder till barnen, och det var så behövligt och jättekul att få, både för mig och barnen. Dessutom fick jag en massa företagarcoachning och lite nya tankar. det behövdes minst lika väl!

Rebecca har varit hos oss några dagar iaf och det är jättemysigt. Hon börjar i gymnasiumet på måndag. Vart tog tiden vägen....? Hon ska gå estetiskt precis som jag har gjort. Det tycker jag hon gör helt rätt i. Gymnasietiden och valet av estetiska programmet i skolan minns jag bara med massa glädje! Tror Rebecca också kommer att gilla det!

Men vad jag egentligen skulle skriva om rebecca är att hennes kompis gjort en sång till sin mamma. Det är så vackert och jag grät naturligtvis så jag höll på att tappa andan.....Men jag önskar att fler får höra den. klicka på länken:)

Min älskade mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0