En del nytt

Idag åker familjen iväg på "inför skolan inhandling"....Det är ju bara en vecka kvar nu. Gymnastikkläder, bänkpapper, skor, mappar och pärmar......

Det här sommarlovet har bara försvunnit tycker jag, fast det är väl ett gott tecken på att det varit bra!

Jag tror att alla barnen börjar bli lite nervösa också, det är en del nytt för alla!

Miranda byter klassrum.

David börjar i ettan! i Storskolan.

och Lova börjar på sexårsverksamhet....(tror att hennes fröknar väljer att gå i pension efter det här året....)

Vinkade just av lilla Maya också som ska på sin första dag på dagis i Forsbacka!

För mig blir det nog också en massa nytt! Men det skriver jag om en annan dag!
Ha en fantastisk sommardag allihop! Passa på att njuta av grönskan o solen:)



Solnedgång i viken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0