Helgkurs

Jag har fått ett budskap till mig nu igen. Förstod inte varför jag fick det först, liksom alltid när det kommer så utan förvarning.....

Min guide håller mig sysselsatt!

Budskapet var att jag ska förändra mindfulnessupplägget eftersom intressen kommer från andra orter. Ska ha en helgkurs eller kanske tio veckors kurs också....det är lite otydligt än. Helgkursen är iaf helt tydlig.

Jag funderade över budskapet. Förstod inte alls varför jag skulle göra en helgkurs nu?

Idag får jag ett meddelande över facebook och önskemål om just helgkurser eftersom hon bor i Stockholm.

Det satte igång min guide på riktigt! har tusen idéer som jag ska försöka få ordning på bara.

Men självklart ska jag ha en helgkurs! Lördag och söndag där man verkligen kan gå in i sig själv och arbeta/utvecklas! Ett suveränt tillfälle att verkligen ta in ett míndfulness-tänk, med mycket olika workshop, övningar och meditation! Det här känner jag kommer att bli en helt suverän upplevelse!

Skriver förstås mer information om denna kurs senare i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Zabina skrämde mig igår och sa att jag ska jobba i helgen. Tyckte att det var lite märkligt om du inte hade slängt iväg ett sms.

Hur är det med lön och så då? Fick du reda på något?



Du får berätta mer om husmor/helgkurser tycker jag. :)Jag är väldigt sugen på att bli spådd också. Har du tid någon dag?

2009-04-16 @ 14:26:08
URL: http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0